wtorek, 20 maja 2014

Tylko czerń...

Coś tak mi się wydaje,
że wśród projektantek Kreatywnego Kufra
są fanki Tima Burtona :)
Kolejne wyzwanie filmowe to bowiem kolejny film
tego reżysera po "Alicji w krainie czarów",
a mianowicie film "Mroczne cienie".
Dla mnie to bardzo dobrze,
to jeden z moich ulubionych reżyserów,
zawsze chętnie wracam do jego filmów.

Na to wyzwanie zrobiłam w sumie dwie prace. 
Do ostatniej chwili nie mogłam się zdecydować, 
którą w końcu zgłosić, 
ostatecznie padło na spinkę do włosów.

Muszę przyznać, że nie miałam konkretnej inspiracji
w postaci jakiejś jednej sceny czy postaci.
Nie wiem dlaczego, ale większość tego filmu
kojarzy mi się właśnie z czernią.
Począwszy od samego Barnabasa,
włosów, ubrań, nawet cieni pod oczami,
na mrocznych lasach a nawet posiadłości kończąc.

Wspomnę jeszcze tylko, że z całego filmu
najbardziej podobała mi się scena,
gdy Barnabas po uwolnieniu widzi znak McDonalda
i stwierdza, że to Mefistofeles.
Moim zdaniem nie pomylił się aż tak bardzo ;)

Spinka jest wykonana z czarnych sznurków PEGA
i czarnych koralików.
Podszyta jest czarnym podkładem SuperSuede  
i TOHO round 11/o opaque-frosted jet.
Wielkość to 11cm na 5,5 cm.








Dziękuję za wizytę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz