piątek, 19 grudnia 2014

Łabędź Pierwszy

postanowiłam zrobić coś,
czego jeszcze nie robiłam,
czyli projekt - broszkę w całości wyszyty z koralików.

I okazało się to rzeczywiście wyzwaniem.
Nie do końca wiedziałam jak się za to zabrać
i popełniłam kilka błędów,
poprzez które mój łabędź na przykład dość mocno "przytył"
w porównaniu z pierwotnym projektem.

Jestem trochę zawiedziona,
bo kosztował mnie dużo czasu,
ale za to wiem już co zrobiłam źle
i następnym razem się poprawię :)





Łabędź Drugi - wersja poprawiona
już się szyje,
ale jako że jutro mija termin zgłaszania prac
do KK,
nie zdążę już go skończyć,
zgłaszam więc mojego grubaska - krzywuska ;)

Łabędź Drugi - wersja poprawiona  już się szyje,  ale jako że jutro mija termin zgłaszania prac  do KK,  nie zdążę już go skończyć,  zgłaszam więc mojego grubaska - krzywuska ;)

Dziękuję za odwiedziny :)

2 komentarze: