wtorek, 15 kwietnia 2014

Klucz do dzieciństwa


http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-motyw-klucz.html


Kiedy byłam mała, dostałam od babci małą szkatułkę zamykaną na kłódkę.
Trzymałam w niej wszystkie moje dziecięce skarby,
np. małą muszelkę którą znalazłam z mamą na wakacjach.
Gdy otwierałam szkatułkę i oglądałam moje skarby,
zapominałam o wszystkich smutkach
i przenosiłam się w inny świat.
Jak tylko zobaczyłam wyzwanie Kreatywnego Kufra - klucz,
od razu pomyślałam o mojej szkatułce i kluczyku do niej.
Zrobiłam więc wisior, który kształtem nawiązuje do tamtego małego kluczyka,
chociaż oczywiście jest o wiele większy i dodany ma czarny kolor - tamten był złoty.
Myślę, że ilekroć spojrzę na ten wisior,
przypomnę sobie o moim małym świecie cudów,
świecie małej dziewczynki,
który znajdował się w szkatułce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz